1 Şubat 2021 Pazartesi

Yeniden

 




Merhabalar

Uzun bir aradan sonra tekrar blog yazmaya karar vermiş bulunmaktayım:)

Yazmayı herzaman çok sevmişimdir ve kendimi daha iyi ifade etmişimdir.

Özellikle bu pandemi sürecinde birçok şey deneyimledim ve bende birçok bloggerın bilgisinden faydalandım. Asıl isteğim ki umarım birgün istediğim gibi olur; buradan paylaşımlarımı istekler doğrultusunda yapmak. Belkide çok zor değildir, siz bu ürünün yorumu dersiniz bende o doğrultuda ilerlerim:)

En sık kullandığım sosyal mecra instagram olsa da orada istediğim kadar uzun yazılar yazıp, merak edilen ürünlerin içeriklerini detaylı bir şekilde anlatamıyorum.

Bu geçen uzun süre içerisinde birçok eğitim aldım ve hatta ilgi alanım olan güzellik bölümüyle ilgili Üniversite okudum. Tam hazırlıklı şekilde artık buradayım:)

Umarım yolumuz burada da kesişir...👋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder